Veo – Aín – Alcúdia

Distància: 9,5 km

Desnivell:
 290 m

Participants: Víctor, José Ramón, Salva i Jesús.

El punt d’inici el fem des de les paletes identificatives del GR 36 de Veo. Caminem pel GR 36 en direcció a Aín.
Només travessar el riu de Veo comencem la pujada fins al camí d’Aín a Onda.
El Penyagolosa, de camí a Aín

Durant tota la ruta seguim les marques del GR tant del 36 com del 333. Arribem a Aín i deixem el GR 36 per a agafar el GR 333.

Aquesta primera part del GR 333 el fem per asfalt a la vora de la carretera CV 223.  L’asfalt el deixem just a l’arribar al barranc del Picaio on continuem per senda.
Creu sepulcre del tinent coronel
Ens desvíem per a anar a la penya de la Campana.  De camí a la penya arribem a la creu, sepulcre d’un tinent coronel mort a la guerra civil.
Aín des de la penya Campana
Arribem a la penya Campana, lloc ideal per gaudir del cafenet i pel pastís de formatge amb xocolata de M. José.
Després d’una bona estona gadint del moment tornem per on hem vingut i agafem el GR que ens havíem desviat.
Baixem pel GR 333, travessem el barranc dels morts i més baix caminem per una senda molt agradable per l’aigua del barranc del Berandín. Arribem a Alcúdia de Veo i ens desvíem pel GR 36.
Riu Veo
Baixem i al passar de llarg les ruïnes d’un molí d’aigua continuem per una reguera. Les vistes cap al riu de Veo són fantàstiques.
Pastís formatge amb xocolata negra

La reguera finalitzarà i acabarem la ruta d’avui per mig d’una sendera fins a Veo.